Կայքի քարտեզ
Категории раздела
Հարցում
Ով կա կայքում
Կայքում ընդհանուր 1 Հյուրեր 1 Օգտվողներ 0 |
ԴասախոսությունԴասախոսությունը
որևէ գիտական-տեղեկատվական թեմայի վերաբերյալ դասախոսի կողմից տրամաբանորեն կառուցված,
հետևողական ու պարզ խոսքի շարադրանքն է, որի նպատակն ուսանողին համապարփակ գիտելիքներ
հաղորդելն է: Ըստ էության՝ դասախոսությունն ուսանողի առջև ուրվագծվող գիտական մի ճանապարհ է, որը նա կարող է անցնել միայն ուսումնագիտական գրականության ընթերցանության, ուսումնական բնույթի այլ պարապմունքների և ինքնուրույն կատարված աշխատանքների շնորհիվ: Սա է լիարժեք մասնագետ դառնալու միջոցը: Դասավանդվող
առարկաների մեջ չկան առավել կամ պակաս կարևոր առարկաներ. բոլորն էլ անհրաժեշտ են, քանի
որ յուրաքանչյուր առարկա կարևոր է մասնագիտական գիտելիքների հարստացման, համալսարանական
կրթության և աշխարհայացքի զարգացման համար: Այսուհանդերձ, ուսանողը կարող է ընտրել
իր համար առավել դժվար առարկաները և դրանց ավելի շատ ժամանակ տրամդրել: Դիրքորոշումը
դասախոսի նկատմամբ: Դեռ դպրոցական
տարիներից հայտնի է, որ վերաբերմունքն ուսուցչի և նրա դասավանդած առարկայի նկատմամբ
նույնանում է: Սակայն աշակերտական այս մոտեցումից ուսանողը պետք է զերծ լինի, քանզի
հաճախ դասախոսություն են կարդում այնպիսի մարդիկ, որոնց հիմնական գործունեությունը
ոչ թե դասավանդումն է, այլ գիտական աշխատանքը: Ըստ այսմ՝ ուսանողը պետք է ոչ թե ուշադրություն
դարձնի նրա հռետորական ունակությունների որոշ թերություններին, այլ նկատի նրա դասավանդած
առարկայի հարցադրումների յուրօրինակ մեկնաբանությունները, նոր և հետաքրքիր մտքերը: Շփումը
դասախոսի և լսարանի միջև այն կարևորագույն
գործոններից մեկն է, որից կախված է դասախոսության որակը: Դասախոսության համար բավարար
չէ միայն դասախոսի գերազանց պատրաստվածությունը. դասախոսությունը պետք է անցկացվի դասախոսի
և ուսանողի համատեղ ջանքերով, այսինքն՝ ուսանողը նույնպես պետք է լինի դասախոսության
ակտիվ մասնակից: Դասախոսության ընթացքում նյութի իմաստավորման գործընթացն աշխատանքի պարտադիր բաղադրիչն է: Սխալ է կարծել, թե կարևորը գրելն է, իսկ հասկանալ կարելի է հետո: Այնինչ, դասախոսությունը ոչ թե թելադրություն է, այլ նոր նյութի ընկալում և ինֆորմացիայի յուրովի իմաստավորում: Շփումը դասախոսի և լսարանի միջև այն կարևորագույն գործոններից մեկն է, որից կախված
է դասախոսության որակը: Դասախոսության համար բավարար չէ միայն դասախոսի գերազանց պատրաստվածությունը.
դասախոսությունը պետք է անցկացվի դասախոսի և ուսանողի համատեղ ջանքերով, այսինքն՝ ուսանողը
նույնպես պետք է լինի դասախոսության ակտիվ մասնակից: Դասախոսության
ընթացքում նյութի իմաստավորման գործընթացն աշխատանքի պարտադիր բաղադրիչն է: Սխալ է կարծել,
թե կարևորը գրելն է, իսկ հասկանալ կարելի է հետո: Այնինչ, դասախոսությունը ոչ թե թելադրություն
է, այլ նոր նյութի ընկալում և ինֆորմացիայի յուրովի իմաստավորում: Աշխատանքի հիմնական միջոցները: Նյութի առավել դժվար մասերը, որոնց ընկալման համար
դասախոսության ընթացքում ժամանակը չի բավարարում, պետք է նշել, որպեսզի հետագայում
դասախոսի հետ դրանք քննարկվեն: Պետք չէ ամաչել հարցեր տալուց, քանի որ հարցերը վկայում
են նյութն առավել լավ յուրացնելու ձգտման մասին: Մյուս ուսանողների հարցերի վերաբերյալ
նույնպես ուշադիր եղեք, քանզի դրանք կարող են լինել այնպիսի հարցեր, որոնք Ձեր մտքով
չեն անցել, և դրանց պատասխանները նույնպես կդժվարանայիք գտնել: Յուրաքանչյուր
դասախոսությունից առաջ անհրաժեշտ է կարդալ նախորդ դասախոսության նյութը, քանի որ պատրաստված
ուսանողը հեշտությամբ է ընկալում թեմայի շարունակությունը և նոր հասկացությունները:
Ինչ խոսք, կիսամյակի ընթացքում կրկնվող նյութն ավելի դյուրին է յուրացվում, ինչն էլ,
բնականաբար, օգնում է քննություններին առավել պատրաստված ներկայանալուն: ·
դասախոսությունից
առաջ անհրաժեշտ է կարդալ գրառումները և վերհիշել նախորդ դասախոսությունը, ·
ուղղել
սխալները, բացել կրճատումները և լրացնել բաց թողնված տեղերը, ·
դասախոսության
գրառումնորը համեմատել ձեռնարկի համապատասխան թեմայի հետ՝ կատարելով անհրաժեշտ լրացումներ
և շտկումներ, ·
գրառման
մեջ ընդգծել կարևոր հատվածները: |
Բանասիրական
|